2011. április 26., kedd

Clafoutis

Egy újabb egyszerű és nagyon finom receptet találtam.
Valójában szilvás lepényt szerettem volna készíteni, de nem találtam olyan receptet, ami igazán megtetszett volna, és már kifutva az időből, valami egyszerűbbet kerestem. Így találtam rá erre a receptre.

http://eveandapple.blogspot.com/2011/03/cseresznyes-clafoutis.html

Hozzávalók:
  • 3 tojás
  • 4 ek cukor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 8 ek finomliszt
  • 2,5 dl tej
  • 2,5 dl főzőtejszín
  • 500 g gyümölcs (én szilvát és meggyet használtam)
A tojást a cukorral és vanília cukorral habosra keverjük, majd hozzáadjuk a lisztet, végül a tejszínt és a tejet is. Simára keverjük. Egy kivajazott és lisztezett formába öntjük majd rászórjuk a gyümölcsöket. 180 °C-on 40-45 percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése